Nowa formuła, wypróbowana marka
„Kancelaria adwokacka” – dotychczasowe i zwyczajowe logo – przestało odzwierciedlać nasz rozwijający się i zróżnicowany zespół prawników, do którego należą nie tylko adwokaci, lecz również radcowie prawni, a także aplikanci adwokaccy i radcowscy skupieni wokół mecenasa Tomasza Kopoczyńskiego.
Uznaliśmy, że działalności prowadzonej przez prawników rożnych specjalności i korporacji, wyróżniających się humanizmem i zaangażowaniem społecznym, nie można sprowadzić do prostej formuły, jakże cenionej przez tradycję, jednakże nieadekwatnej do rzeczywistości, w tym obranego przez nas kierunku rozwoju.
Podjęliśmy wyzwanie polegające na zachowaniu najlepszych tradycji adwokackich przy jednoczesnej zmianie naszego określenia. Nowe logo nie oznacza zerwania z przeszłością. Pozostaliśmy doświadczoną, dyspozycyjną, z perfekcyjną obsługą administracyjną kancelarią adwokacką. Z najlepszymi cechami Palestry. Z ważnym uzupełnieniem: nasz zespół nie stanowi powtarzalnego schematu, lecz grupę przygotowanych prawników (nie tylko adwokatów), gotowych do rozwiązania najtrudniejszych spraw, odpowiedzialnych za wszystko, czego się podejmą. Silnych doświadczeniem, odważnych wobec zróżnicowania i nowości.
W ten sposób nowa formuła uzupełnia wypróbowaną markę. Dla dobra klientów.
„Kopoczyński
adwokaci i radcowie prawni”